مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 00:072022-09-06سياسي

فارس من| مطالبه مردم برای برخورد با بدحجابی آقایان و بانوان


«بدحجابی آقایان و بانوان در تمامی اماکن دولتی، عمومی و خصوصی جرم تلقی شود» عنوان پویشی است که مخاطبان خبرگزاری فارس در سامانه فارس من ثبت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، بدحجابی آقایان و بانوان در اماکن عمومی جرم تلقی شود عنوان پویشی است که مخاطبان خبرگزاری فارس در سامانه فارس من ثبت کرده و پیگیری و بر اساس قوانین جاری کشور، رعایت شؤونات اسلامی در معابر و اماکن عمومی ضروری است و پلیس هم برابر قانون عمل می کند.

فرمانده انتظامی پایتخت با بیان اینکه تمام طرح های امنیت اخلاقی در تهران با جدیت و قاطعیت اجرا می شود خاطرنشان کرد: ما در تلاشیم تا فضای عمومی شهر را از لوث وجود این افراد به خصوص آنهایی که سازمان یافته در پی آن هستند که حیا و عفاف زدایی کنند پاک کنیم.

گفتنی است محمد رستمی رییس پلیس امنیت اخلاقی انتظامی جمهوری اسلامی نیز  پیش تر در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس اعلام کرد: قانونگذار کشف حجاب را جرم دانسته و برای آن مجازات تعیین کرده است و به استناد ماده قانونی، انتظامی جمهوری اسلامی با سامانه طرح ناظر وظیفه اجرای قانون را بر عهده داشته و وظیفه قانونی خود را انجام می دهد.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| مطالبه مردم برای برخورد با بدحجابی آقایان و بانوان

فارس من| مطالبه مردم برای برخورد با بدحجابی آقایان و بانوان